West Bengal

چرچ آف اسکاٹ لینڈ کالجیٹ اسکول نے اپنے دروازے لڑکیوں کیلئے کھول دیے

124views

کولکاتا: مغربی بنگال کے دو صدی قدیم اسکول شمالی کولکاتا کے ڈف اسٹریٹ میں ایک پرائمری اور پری پرائمری اسکول بھی کھولنے کے لیے تیار ہے۔ اسکول انتظامیہ نے کہا کہ اگلے تعلیمی سال سے طالبات بھی وہاں داخلہ لے سکیں گی۔ سکاٹش چرچ کالجیٹ اسکول کی بنیاد 1830 میں رکھی گئی تھی۔ ان تمام برسوں میں یہاں صرف لڑکے ہی پڑھتے تھے۔ طالبات کو تعلیم حاصل کرنے کا موقع نہیں ملا۔ اس تناظر میں، پرنسپل بیواس سانیال نے کہا کہ بہت سے لوگ کہہ رہے تھے کہ مشنری اسکول میں لڑکیوں کو موقع کیوں نہیں دیا جاتا! اس کے بعد ہم نے اس پر غور کیا اور اپنے دروازے طالبات کے لیے کھولنے کا فیصلہ کیا۔

کیشتا پور میں اسکاٹش چرچ کالجیٹ اسکول کا دوسرا کیمپس ہے۔ وہاں 2019 سےطالبات اور طلبا دونوں کا داخلہ لیا جارہا ہے۔ اسکاٹش چرچ کالجیٹ اسکول بنیادی طور پر کلیسائی اتھارٹی کے تحت ایک مشنری اسکول ہے۔ اتھارٹی نے تعلیمی سال 2024 سے ڈف اسٹریٹ میں ایک نیا کیمپس بنایا ہے۔ وہاں ایک سکول ہوا کرتا تھا جو چرچ چلاتا تھا۔ حالیہ برسوں میں اسکول کا معیار کافی گر گیا تھا۔

اس لیے انتظامیہ نے پرائمری اور پری پرائمری اسکول کی شروعات کی ہے۔ داخلہ 2024 سے شروع ہوگا۔ اس سکول میں تین سال کے لڑکے اور لڑکیاں داخلہ لے سکتے ہیں۔ اسکول کے انتظامیہ دو سال سے زیادہ عمر کے بچوں کے لیے ڈے کیئر اور کریچ بھی کھول رہے ہیں جن کی مائیں ملازم ہیں۔ تاکہ مائیں اپنے بچوں کو اس ڈف اسٹریٹ ڈے کیئر میں چھوڑ کر کام پر جا سکیں گی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.