National

مدھیہ پردیش میں پیڈ نیوز کے معاملے میں 78 امیدواروں کو نوٹس

92views

بھوپال: مدھیہ پردیش میں اسمبلی انتخابات کے لیے ووٹنگ 17 نومبر کو ہونے والی ہے۔ اس کے پیش نظر قابل اطلاق ماڈل ضابطہ اخلاق کے قواعد کے تحت الیکشن کمیشن نے پیڈ نیوز کے معاملے میں 78 امیدواروں کو نوٹس جاری کیے ہیں۔

چیف الیکٹورل آفیسر انوپم راجن نے کہا کہ ریاست میں سیاسی جماعتوں کی انتخابی مہم اور پیڈ نیوز کے معاملے پر بھی کڑی نظر رکھی جا رہی ہے۔ ضلعی سطح کی میڈیا سرٹیفیکیشن اینڈ مانیٹرنگ کمیٹی (این سی ایم سی) اور ریاستی سطح کے این سی ایم سی 24 گھنٹے پیڈ نیوز کی نگرانی کر رہے ہیں۔ اب تک مختلف اضلاع سے پیڈ نیوز کے 80 کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔ ضلعی سطح کے ایم سی ایم سی نے 78 کیسز میں امیدواروں کو نوٹس جاری کیے ہیں، جبکہ باقی دو کیسز ابتدائی تفتیش میں پیڈ نیوز نہیں پائے گئے، اس لیے انہیں ضلعی سطح پر ہی منسوخ کر دیا گیا ہے۔

ریاستی سطح کے ایم سی ایم سی نے 30 معاملات کو پیڈ نیوز کے دائرے میں رکھا ہے جبکہ 48 معاملات زیر غور ہیں۔ الیکشن کمیشن نے انتخابی عمل کو شفاف اور منصفانہ بنانے کے لیے پیڈ نیوز کیسز کی سنجیدگی سے نگرانی کرنے کی ہدایات دی ہیں۔ اگر ضلعی سطح کے ایم سی ایم سی کی ابتدائی جانچ میں پیڈ نیوز پائی جاتی ہے تو امیدوار کے اسمبلی حلقہ کے ریٹرننگ آفیسر سے امیدوار کو نوٹس جاری کر کے ان سے جواب طلب کرنے کو کہا جاتا ہے۔

اگر کوئی امیدوار ضلع سطح کی کمیٹی کے فیصلے سے مطمئن نہیں ہے تو وہ ریاستی سطح کی کمیٹی کے سامنے اپیل کر سکتا ہے۔ امیدوار کی اپیل پر ریاستی سطح کی کمیٹی معاملے کی سماعت کرتی ہے اور اس پر فیصلہ کرتی ہے۔ اگر کوئی امیدوار ریاستی سطح کی کمیٹی کے فیصلے سے مطمئن نہیں ہے تو وہ الیکشن کمیشن آف انڈیا میں قائم میڈیا سرٹیفیکیشن اینڈ مانیٹرنگ کمیٹی کے سامنے بھی اپیل کر سکتا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.