International

آصف علی زرداری پاکستان کے 14ویں صدر منتخب، بدعنوانی اور قتل کے الزام میں 11 سال گزاری جیل کی زندگی

94views

پاکستان سے ایک بڑی خبر سامنے آ رہی ہے۔ آصف علی زرداری پاکستان کے صدر منتخب کر لیے گئے ہیں۔ وہ 14ویں صدر کی شکل میں جلد ہی حلف برداری کریں گے۔ انھیں دونوں ایوانوں میں اکثریت حاصل ہوئی ہے اور تین خطوں کی اسمبلیوں میں بھی انھیں کثیر ووٹ ملے ہیں۔

قابل ذکر ہے کہ آصف علی زرداری کی بیوی اور پاکستان کی سابق وزیر اعظم بے نظیر بھٹو کے قتل کے بعد زرداری کو تقریباً ایک دہائی تک جیل کی زندگی گزارنی پڑی تھی۔ زرداری بدعنوانی اور قتل کے الزام میں 11 سال تک جیل میں رہے تھے، حالانکہ وہ کبھی بھی قصوروار نہیں پائے گئے۔ ایسے میں ان کا پاکستان کا صدر بننا ایک بڑی بات ہے۔ آصف علی زرداری کو مجموعی طور پر 411 ووٹ حاصل ہوئے ہیں، جبکہ ان کے مخالف محمود اچکزئی کو محض 181 ووٹ ملے۔

پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے حامی صدارتی انتخاب کے نتائج برآمد ہونے سے پہلے ہی اس جیت کو لے کر پراعتماد تھے۔ یہی وجہ ہے کہ انھوں نے آفیشیل نتیجہ سامنے آنے سے پہلے ہی جشن منانا شروع کر دیا تھا۔ زرداری کی دونوں بیٹیوں نے ان کے والد کی جیت پر پی پی پی کو مبارکباد پیش کی۔

واضح رہے کہ آصف علی زرداری دوسری بار پاکستان کے صدر بنے ہیں۔ اس سے قبل 2008 سے 2013 کے درمیان انھوں نے پاکستان کے گیارہویں صدر کی شکل میں اپنی خدمات دی تھیں۔ وہ پاکستان کے پہلے صدر ہیں جن کا انتخاب جمہوری طریقے سے ہوا ہے اور اپنی مدت کار کامیابی کے ساتھ مکمل کر اگلے صدر کو ذمہ داری سونپی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.