National

5 دن گزر گئے، ایک بھی مزدور سرنگ سے باہر نہیں نکلا جا سکا

113views

دہرادون: اتراکھنڈ کے اترکاشی میں دیوالی کے دن ایک بڑا حادثہ پیش آیا۔ یامونوتری نیشنل ہائی وے پر سلکیارا میں زیر تعمیر سرنگ میں لینڈ سلائیڈنگ ہوئی جس کی وجہ سے تقریباً 40 لوگ جگہ کے اندر پھنس گئے۔ اتراکھنڈ حکومت اور انتظامیہ کی ٹیموں نے فوری طور پر ریسکیو آپریشن شروع کیا لیکن 4 دن گزرنے کے بعد بھی کسی مزدور کو نہیں بچایا جاسکا ہے۔ تمام کارکن ٹنل کے اندر محفوظ ہیں اور انہیں بچانے کی کوششیں جاری ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ کارکنوں کو بچانے کے لیے اب تک کیا کوششیں کی گئی ہیں اور واقعے کی اہم اپ ڈیٹس کیا ہیں-

اترکاشی ضلع میں یمونوتری قومی شاہراہ پر سلکیارا سے دنڈالگاؤں تک نیویوگا کمپنی کی زیر تعمیر سرنگ اتوار کی صبح تقریباً 5:30 بجے میں پھنس گئی۔ جس کی وجہ سے سرنگ کے منہ سے تقریباً 200 میٹر تک ملبہ کی ایک بڑی مقدار گر گئی تھی۔ جس کی وجہ سے ٹنل بند ہوگئی اور سرنگ کے اندر کام کرنے والے تقریباً 40 مزدور پھنس گئے۔ اے ڈی جی لا اینڈ آرڈر اے پی انشومن نے بتایا کہ سلکیارا کی طرف سرنگ کے داخلی راستے سے 200 میٹر کے فاصلے پر لینڈ سلائیڈنگ ہوئی۔ ٹنل میں کام کرنے والے مزدور گیٹ کے اندر 2800 میٹر تک پھنس گئے۔ یہ مزدور بہار، اڑیسہ، آسام، مغربی بنگال اور اتراکھنڈ کے رہائشی ہیں۔ انتظامیہ فوری طور پر کارکنوں کو نکالنے کے لیے متحرک ہو گئی۔ راحت اور بچاؤ کارروائیوں کے سبب اترکاشی کے افسران اور ملازمین کی چھٹیاں منسوخ کر دی گئیں۔ پی ایم نریندر مودی نے بھی سی ایم پشکر سنگھ دھامی سے اس واقعہ کے بارے میں معلومات لی اور مرکزی ایجنسیوں کو بچاؤ کے کام میں مصروف ہونے کی ہدایت کی۔

واقعے کے دوسرے روز لینڈ سلائیڈنگ کے باعث جمع ہونے والے ملبے کو ہٹانے کا کام شروع کر دیا گیا۔ اس کے لیے کھدائی کے آلات اور بھاری مشینوں کی مدد لی گئی۔ اس کے علاوہ واکی ٹاکی کے ذریعے کارکنوں سے بات چیت بھی کی گئی۔ پانی کے پائپوں کے ذریعے سرنگ کے اندر آکسیجن اور خوراک کی سپلائی کی جاتی تھی۔ امدادی کارکن رات بھر ملبہ ہٹانے میں مصروف رہے تاکہ سرنگ میں پھنسے مزدوروں تک پہنچ سکیں۔ ریسکیو ٹیموں نے پہلے دن تقریباً 15 میٹر ملبہ ہٹایا۔ درحقیقت ٹنل میں ملبہ ہٹانے میں کافی وقت لگ رہا ہے کیونکہ اگر تھوڑا سا ملبہ ہٹایا جائے تو اوپر سے زیادہ ملبہ آ رہا ہے۔ جس کی وجہ سے راحت اور بچاؤ ٹیموں کو ملبہ ہٹانے کے لیے بہت احتیاط سے کام کرنا پڑتا ہے۔ اس دوران وزیر اعلیٰ پشکر دھامی نے بھی جائے حادثہ کا دورہ کیا اور بچاؤ اور راحت کے کاموں کا معائنہ کیا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.