Jharkhand

جھارکھنڈ کے گریڈیہ میں مسافر بس سے 1.09 کروڑ روپے ضبط

182views

جھارکھنڈ کے گریڈیہ ضلع کے جی ٹی روڈ پر بدھ کی دیر رات گاڑیوں کی چیکنگ کے دوران ایک مسافر بس سے ایک کروڑ نو لاکھ روپے ضبط کیے گئے ہیں۔ گریڈیہ کے ایس پی دیپک کمار شرما نے اس کی تصدیق کی ہے۔ خدشہ ہے کہ یہ رقم انتخابی کام پر اثر انداز ہونے کے لیے استعمال کی جانی تھی۔

جس بس سے یہ رقم برآمد ہوئی وہ بہار کے گیا سے کولکاتا جا رہی تھی۔ ایس پی کے مطابق انہیں اطلاع ملی تھی کہ مسافر بس میں بھاری رقم لے جائی جا رہی ہے۔ اس بنیاد پر فلائنگ سکواڈ ٹیم کو الرٹ کر دیا گیا۔ بگودر تھانہ علاقے میں اورا نامی مقام پر چیکنگ کے دوران مہارانی نامی مسافر بس سے ایک کروڑ نو لاکھ روپے ضبط کیے گئے ہیں۔ اس کی اطلاع محکمہ انکم ٹیکس کو دی گئی ہے۔

واضح رہے کہ جھارکھنڈ میں گزشتہ 10 دنوں میں پولیس نے مختلف اضلاع میں تقریباً 2 کروڑ روپے کی رقم ضبط کی ہے۔ لوک سبھا انتخابات کے اعلان کے ساتھ ہی پورے ملک میں انتخابی ضابطہ اخلاق نافذ ہے اور اس دوران 50 ہزار روپے سے زیادہ کی نقد رقم لے کر چلنے پر پابندی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.