National

ہم چاہتے ہیں کہ لوک سبھا انتخابات سپریم کورٹ کی نگرانی میں ہوں: ڈیرک او برائن

96views

ترنمول کانگریس کے سینئر لیڈر اور رکن پارلیمنٹ ڈیرک او برائن نے کہا ہے کہ پارٹی چاہتی ہے کہ لوک سبھا انتخابات کی نگرانی سپریم کورٹ کرے کیونکہ بھارتیہ جنتا پارٹی کی چالیں الیکشن کمیشن جیسے اداروں کو تباہ کر رہی ہیں۔ انہوں نے کہا ہے کہ کیا بی جے پی عوام کا سامنا کرنے سے اتنی ڈرتی ہے کہ وہ الیکشن کمیشن کو اپنی پارٹی کے دفتر میں تبدیل کر رہی ہے؟

سوشل میڈیا پلیٹ فارم ’ایکس‘ پر پوسٹ کرتے ہوئے انہوں نے کہا ہے ’’بی جے پی کی گندی چالیں الیکشن کمیشن آف انڈیا (EIC) جیسے اداروں کو تباہ کر رہی ہیں۔ کیا بی جے پی عوام کا سامنا کرنے سے اتنی خوفزدہ ہے کہ وہ اپوزیشن کو نشانہ بنانے کے لیے ای سی آئی کو پارٹی آفس میں تبدیل کر رہی ہے؟‘‘

او برائن نے کہا ہے ’’منتخب ریاستی حکومت کے افسران کے تبادلے، آزادانہ اور منصفانہ انتخابات کے لیے ہم سپریم کورٹ کی نگرانی میں 2024 کے انتخابات چاہتے ہیں۔‘‘ ای سی آئی نے مغربی بنگال کے ڈائریکٹر جنرل آف پولیس (ڈی جی پی) راجیو کمار کو ہٹانے اور وویک سہائے کی تقرری کے لیے کہا ہے، جنہیں کمیشن نے ایک بار معطل کر دیا تھا۔‘‘ ٹی ایم سی نے بی جے پی پر آئینی اداروں کو کنٹرول کرنے کا الزام لگایا ہے۔ الیکشن کمیشن کے فیصلے کی وجہ سے حکمراں ٹی ایم سی اور اپوزیشن بی جے پی کے درمیان سیاسی الزامات کا سلسلہ شروع ہو گیا ہے۔ بی جے پی نے الکیشن کمیشن کے فیصلے کا خیر مقدم کیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.