National

یہ انتخاب جمہوریت کے لیے بڑا امتحان ہے، بی جے پی کامیاب ہوئی تو ووٹ کا حق بھی نہیں ملے گا: اکھلیش یادو

85views

سماجوادی پارٹی کے سربراہ اور اتر پردیش کے سابق وزیر اعلیٰ اکھلیش یادو نے ہفتہ کے روز پارٹی کارکنان کو لوک سبھا انتخاب میں پوری تیاری سے جٹنے کی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ اس انتخاب سے ہندوستان کا مستقبل طے ہوگا۔ اکھلیش یادو نے کہا کہ ہمیں پسماندوں، دلتوں اور اقلیتوں (پی ڈی اے) کے ذریعہ بی جے پی کو شکست دینا ہے۔

اکھلیش یادو نے سماجوادی پارٹی کے ریاستی ہیڈکوارٹر میں کارکنان سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ انتخابی کمیشن نے لوک سبھا انتخاب کا اعلان کر دیا ہے اور اس انتخاب میں ہندوستان کا مستقبل طے ہونا ہے۔ سماجوادی پارٹی ہیڈکوارٹر سے جاری ایک بیان کے مطابق اکھلیش کا کہنا ہے کہ یہ انتخاب جمہوریت کے لیے بڑا امتحان ہے، اس لیے آج سے ہی سبھی کو کمربستہ ہو جانا چاہیے اور انتخابی تشہیر میں مصروف ہو جانا چاہیے۔ انھوں نے مزید کہا کہ بی جے پی 2024 لوک سبھا انتخاب کے بعد عوام کو ووٹ کا حق بھی نہیں ملنے دے گی، اس لیے آج سے ہی سبھی کو بی جے پی کے خلاف محاذ کھول دینا چاہیے۔

اکھلیش یادو نے الزام عائد کیا کہ بی جے پی حکومت کے دور میں جرائم اور بدعنوانی عروج پر پہنچ گئے ہیں۔ انھوں نے یہ بھی کہا کہ بی جے پی حکومت میں سب سے زیادہ گھوٹالے اور گھپلے ہوئے ہیں۔ اتنا ہی نہیں، لوگوں کو فرضی معاملوں میں پھنسانے اور اپوزیشن لیڈران کو بدنام کرنے کے لیے ای ڈی، سی بی آئی، انکم ٹیکس جیسی مرکزی ایجنسیوں کا غلط استعمال کیا جا رہا ہے۔ انھوں نے یہ دعویٰ بھی کیا کہ سماجوادی پارٹی کی حکومت میں جو ترقیاتی کام ہوئے تھے، اسی کو اپنا بتا کر یا نام بدل کر موجودہ حکومت اپنی واہ واہی کر رہی ہے۔

اکھلیش یادو کا کہنا ہے کہ بی جے پی انگریزوں والی ’پھوٹ ڈالو اور راج کرو‘ پالیسی کے تحت سماج میں نفرت پھیلانے اور تقسیم کرنے کا کام کر رہی ہے۔ بی جے پی کا ایجنڈا فرقہ واریت پھیلانا ہے۔ اب عوام سب کچھ سمجھنے لگی ہے۔ بی جے پی سب سے بزدل پارٹی ہے اور عوام کے غصے سے ڈر چکی ہے، اس لیے بی جے پی اقتدار پر جمے رہنے کے لیے سبھی حدیں توڑ رہی ہے۔ بی جے پی اقتدار پر بنے رہنے کے لیے کچھ بھی کر سکتی ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.