National

پنشن اور پنشن یافتہ افراد کی بہبود کے محکمے میں فیصلہ سازی کے عمل کو بہتر بنانے اور زیر التوا معاملوں کو نمٹانے کے لئے خصوصی مہم 3.0 زوروشور سے جاری

64views

ڈی او پی پی ڈبلیو کی جانب سے مرکزی حکومت کے وضیفہ یاب افراد کی تنظیم کے ذریعہ پچاس سے زیادہ مقامات پر صفائی کی مہم چلائی گئی

شکایات عامہ اور مرکزی حکومت کے وضیفہ یاب افراد کی جانب سے موصولہ اپیلوں کو نمٹانے کی جانب اہم پیش رفت

اصل فائلوں پر نظرثانی اور پرانی فائلوں کو ہٹا کر بہتر ریکارڈ بندوبست اور ریکارڈ روم کی جدت کاری کی گئی

پنشن اور پنشن یافتہ افراد کی بہبودی تنظیم (ڈی او پی پی ڈبلیو) نے خصوصی مہم 3.0 کے تحت صفائی ستھرائی شکایات عامہ کے زیر التوا معاملوں میں کمی لانے، ڈیجیٹائزیشن کو فروغ دینے اور اچھی گورننس کے اقدامات کے ذریعہ فیصلہ سازی کو بہتر بنانے کے لئے اہم اقدامات کئے ہیں۔

محکمے نے شکایات عامہ اور مرکزی حکومت کےپنشن یافتہ افراد کی اپیلوں کو نمٹانے میں خاطر خؤاہ کامیابی حاصل کی ہے۔

خصوصی مہم کے تحت محکمے نے اب تک تیرہ سو اصل فائلوں کی نشاندہی کی ہے جن پر نظرثانی مطلوب ہے۔ اب تک ریکارڈ کا جائزہ لے کر چار سو کے قریب پرانی فائلوں کو ہٹانے کے لئے انھیں نشان زد کیا گیا ہے اور تقریبا 550 ای فائلوں پر نظرثانی کی گئی اور 384 ای فائلوں کو بند کیا گیا ہے۔

خصوصی مہم 3.0 دو اکتوبر 2023 سے شروع کی گئی تھی اور 31 اکتوبر 2023 تک جاری رہے گی ڈی او پی پی ڈبلیوکے ارکان نے اس مہم میں خصوصی دلچسپی لی ہے اور اس مہم کو مکمل طور سے کامیاب کرنے کے لئے پرخلوص کوششیں کی ہیں۔

محکمے نے مرکزی حکومت کے پنشن یافتہ افراد کی تنظیموں اور ان سے منسلک انجمن کے ذریعہ سرگرم سوچھتا مہم چلائی۔ مرکزی حکومت کے پنشن یافتہ افراد کی تمام پچاس تنظیموں نے ملک بھر میں خصوصی مہم 3.0 کے تحت زیرالتوا معاملے نمٹانے کے لئے سرگرم حصہ لیا۔

Source : Press Information Bureau (pib.gov.in)https://pib.gov.in/PressReleasePage.aspx?PRID=1969643

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.