International

جرمنی: تارکین وطن کی مبینہ اسمگلنگ کے دوران سات افراد ہلاک

92views

جنوبی جرمنی کی ریاست باویریا میں جمعہ کے روز مبینہ طورپر تارکین وطن کو لے جانے والی ایک وین الٹ جانے سے کم از کم سات افراد ہلاک اور متعدد زخمی ہو گئے۔

آسٹریا کی لائسنس نمبر پلیٹ والی اس وین میں بیس سے زائد افراد سوار تھے، جسے پولیس نے روکنے کی کوشش کی۔ لیکن ڈرائیور نے اسے بھگا کر لے جانف کی کوشش کی، جس دوران یہ حادثے کا شکار ہو گئی۔ پولیس کے ترجمان اسٹیفن سونٹاگ نے بتایا،”ڈرائیور اور لوگوں کو اسمگل کرنے والا شخص بچ گئے لیکن وہ زخمی ہونے والوں میں شامل ہیں۔”

سونٹاگ نے کہا کہ پولیس کو اس بات کی کوئی اطلاع نہیں تھی کہ یہ لوگ کہاں سے آرہے تھے اور ان کی قومیت کیا ہے۔ زخمیوں میں خواتین اور بچے بھی شامل ہیں، جنہیں طبی امداد کے لیے قریبی ہسپتالوں میں لے جایا گیا۔

یہ حادثہ جرمنی کی اے 94 موٹر ویپر ایمفنگ -والڈ کرائبرگ چوراہے کے قریب پیش آیا۔ حکام نے بتایا کہ پولیس کی چیکنگ سے بچ نکلنے کی کوشش کرنے سے قبل وین نے آسٹریا اور جرمنی کی سرحد سے میونخ کی طرف تقریباً 50 کلومیٹر کا سفر کیا تھا۔

وین کے ڈرائیور کو جب یہ اندازہ ہوا کہ پولیس کی نگاہ اس پر پڑ گئی ہے تو اس نے گاڑی کی رفتار تیز کردی۔ حکام نے میونخ جانے والی سڑکوں کو بند کردیا ہے اور ممکنہ قتل کی تحقیقات شروع کردی ہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.