Sports

سرفراز نے اپنے پہلے ٹیسٹ کی دونوں اننگز میں نصف سنچریاں اسکور کیں، یہ کارنامہ انجام دینے والے چوتھے ہندوستانی کھلاڑی

87views

راجکوٹ: ہندوستان نے راجکوٹ ٹیسٹ میں اپنی دوسری اننگز 4 وکٹوں کے نقصان پر 430 رنز پر ڈکلیئر کر دی۔ اس طرح اس کی مجموعی برتری 556 رنز ہو گئی اور انگلینڈ کو جیت کے لیے 557 رنز کا ہدف ملا۔ دوسری اننگز میں ہندوستانی بلے بازوں نے انگلینڈ کو ہر شعبہ میں شکست دی۔

کسان تحریک: 5 کلومیٹر طویل عارضی شہر میں نظر آ رہے ہیں احتجاج کے کئی رنگ!

یشسوی نے جہاں کئی ریکارڈز قائم کئے، وہیں سرفراز نے بھی اپنا پہلا ٹیسٹ کھیلتے ہوئے انگلینڈ کے گیند بازوں کو شکست دی۔ یاشاسوی کے بعد سرفراز نے بھی انوکھا ریکارڈ اپنے نام کر لیا۔ انہوں نے دوسری اننگز میں بھی نصف سنچریاں بنانے کا خصوصی ریکارڈ بھی اپنے نام کیا۔

نواز  شریف نے کیوں نہیں پہنا  وزیراعظم کا تاج ؟

سرفراز اب ڈیبیو ٹیسٹ کی دونوں اننگز 50 سے زیادہ رنز بنانے والے چوتھے ہندوستانی بلے باز بھی بن گئے ہیں۔ اس سے قبل دلاور حسین، سنیل گواسکر اور شریاس آئر یہ کارنامہ انجام دے چکے ہیں۔ سرفراز نے 62 اننگز میں 50 رنز بنائے، اننگز کا اعلان ہونے تک سرفراز کے رنز 68 تھے۔

اس سے قبل پہلی اننگز میں سرفراز نے 48 گیندوں پر نصف سنچری اسکور کی تھی۔ وہ ڈیبیو ٹیسٹ میں ہندوستانی بلے باز کی مشترکہ تیز ترین نصف سنچری بن گئے۔ آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا نے 2017 میں سری لنکا کے خلاف اپنے پہلے ٹیسٹ میں 48 گیندوں میں نصف سنچری مکمل کی۔ شیکھر دھون نے 2013 میں اپنے ڈیبیو ٹیسٹ میں آسٹریلیا کے خلاف 50 گیندوں میں پچاس رنز بنائے تھے۔ اس کے علاوہ پرتھوی شا نے 2018 میں ویسٹ انڈیز کے خلاف 56 گیندوں میں نصف سنچری بنائی تھی۔

ٹیسٹ ڈیبیو میں ہندوستان کے لیے دونوں اننگز میں 50 سے زیادہ رن بنانے والے کھلاڑی:

دلاور حسین: 59 اور 57 بمقابلہ انگلینڈ- کولکاتا، 1934

سنیل گواسکر: 65 اور 67* بمقابلہ ویسٹ انڈیز – پورٹ آف اسپین 1971

شرریئس ایئر: 105 اور 65 بمقابلہ نیوزی لینڈ- کانپور 2021

سرفراز خان: 62 اور 68* بمقابلہ انگلینڈ- راجکوٹ 2024

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.