National

اب ای ڈی نے وزیر اعلیٰ کیجریوال کو دہلی جل بورڈ معاملے میں بھی طلب کر لیا

اب ای ڈی نے وزیر اعلیٰ کیجریوال کو دہلی جل بورڈ معاملے میں بھی طلب کر لیا
100views

نئی دہلی: دہلی کی وزیر آتشی نے اتوار کو دعویٰ کیا کہ انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے وزیر اعلی اروند کیجریوال کو دو سمن جاری کیے ہیں، ایک مبینہ ایکسائز پالیسی گھوٹالے میں اور دوسرا دہلی جل بورڈ سے متعلق معاملے میں۔

ای ڈی ذرائع نے بتایا کہ وزیر اعلیٰ کو دو الگ الگ معاملات میں دو سمن بھیجے گئے ہیں۔ دہلی جل بورڈ کیس میں انہیں 18 مارچ کو تحقیقاتی ایجنسی کے سامنے پیش ہونے کو کہا گیا ہے جبکہ ایکسائز پالیسی کیس میں انہیں 21 مارچ کو جانچ ایجنسی کے سامنے پیش ہونے کو کہا گیا ہے۔

وزیر آتشی نے کہا کہ جس دن (ہفتہ) انتخابات کی تاریخوں کا اعلان کیا گیا، سی ایم کیجریوال کو جل بورڈ سے متعلق ایک “جھوٹے” معاملے میں ایک اور سمن موصول ہوا۔ انہوں نے مزید کہا کہ سمن کا وقت بتاتا ہے کہ بی جے پی اپنے سیاسی مخالفین کو نشانہ بنانے کے لیے جان بوجھ کر ای ڈی اور سی بی آئی جیسی ایجنسیوں کا استعمال کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔

آتشی نے کہا، ’’بیان کا خلاصہ یہ ہے کہ دہلی جل بورڈ کیس میں وضاحت کی کمی ہے، جسے ممکنہ طور پر گرفتار کر کے لوک سبھا انتخابات کے لیے کیجریوال کی مہم میں رکاوٹ ڈالنے کی حکمت عملی کے طور پر دیکھا جا رہا ہے۔‘‘

ایک دن پہلے، ایک مجسٹریٹ عدالت نے ای ڈی کی طرف سے دائر ایک کیس میں سی ایم کیجریوال کو ضمانت دی تھی، جس میں ایجنسی نے الزام لگایا تھا کہ وزیر اعلی اب ناکارہ ایکسائز سے متعلق منی لانڈرنگ کیس میں ایجنسی کے سمن کی تعمیل نہیں کر رہے ہیں۔ پالیسی کیس۔ راؤس ایونیو کورٹ کے ایڈیشنل چیف میٹروپولیٹن مجسٹریٹ (اے سی ایم ایم) دویا ملہوترا نے وزیر اعلیٰ کو 15000 روپے کے ضمانتی مچلکہ اور ایک لاکھ روپے کی ضمانت پر راحت دی۔

ای ڈی ذرائع کے مطابق دہلی جل بورڈ کیس کے سلسلے میں منی لانڈرنگ کی روک تھام ایکٹ کی دفعہ 50 کے تحت نیا سمن جاری کیا گیا ہے۔ ای ڈی دہلی جل بورڈ کے اندر مجرمانہ سرگرمیوں کی مبینہ آمدنی کی مبینہ غیر قانونی ٹینڈرنگ اور ممکنہ لانڈرنگ کی تحقیقات کر رہی ہے۔

Follow us on Google News