International

نیپال کے نائب وزیراعظم کو دورہ چین کے دوران دل کا دورہ، حالت خطرے سے باہر

104views

کٹھمنڈو، 19 اکتوبر۔ چین کے دورے پر گئے نائب وزیر اعظم نارائنکا جی شریسٹھ کو دل کا دورہ پڑنے کے بعد اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ بی آر آئی فورم میں شرکت کے لیے بیجنگ گئے شریسٹھ دل کا دورہ پڑنے کے بعد بیجنگ یونیورسٹی آف میڈیکل اینڈ ریسرچ سینٹر کے آئی سی یو میں زیر علاج ہیں۔بیجنگ میں مقیم نیپالی سفیر وشنو پکار شریسٹھ کی طرف سے دی گئی معلومات کے مطابق نائب وزیر اعظم اور وزیر داخلہ شریشٹھ، جنہوں نے گزشتہ رات بی آر آئی فورم کے پروگرام میں شرکت کی تھی، کو اچانک سانس لینے میں دشواری اور سینے میں درد کی شکایت کے بعد ہسپتال لے جایا گیا، جہاں ڈاکٹروں نے انہیں مائلڈ اٹیک کی تصدیق کی ہے۔ بیجنگ میں موجود نیپالی صحافی وراٹ انوپم نے کہا کہ نائب وزیر اعظم کی کورونا آرٹرری بلاکیج کی رپورٹ ہے۔ ان کے مطابق اس وقت صورتحال معمول پر ہے اور خطرے کی کوئی بات نہیں ہے۔

شریشٹھ کے بھتیجے شیو پرکاش شریسٹھ نے کھٹمنڈو سے فون پر بتایا کہ نائب وزیر اعظم شریسٹھ کا آئی سی یو میں علاج کیا جا رہا ہے۔ شریسٹھ کا کل رات ہی انجیو پلاسٹی کیا گیا جس میں باقی تمام رپورٹس نارمل بتائی گئی ہیں۔ نائب وزیر اعظم شریسٹھ کی حالت نارمل ہونے کے بعد ڈاکٹروں کی جانب سے انہیں سفر کی اجازت دینے کے بعد انہیں نیپال لایا جائے گا۔ دو روز قبل نیپال کے وزیر اعظم پشپ کمل دہل پرچنڈ کو بھی سینے میں درد کی شکایت کے بعد اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ پرچنڈ کی انجیو گرافی کرنے کے بعد بتایا گیا کہ کورونا آرٹرری بلاک ہے۔ تاہم، انہیں اسی دن رات ہسپتال سے چھٹی دے دی گئی تھی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.