National

مدھیہ پردیش: بی جے پی کے رکن اسمبلی اپنی ہی حکومت سے پریشان! خود سوزی کی دھمکی

59views

بھوپال: انتخابی موسم کے دوران مرکز کی مودی حکومت ملک بھر کے عوام سے 300 یونٹ تک مفت بجلی فراہم کرنے کے وعدے کر رہی ہے لیکن مدھیہ پردیش میں بی جے پی کی حکومت ہونے کے باوجود اس کے رکن اسمبلی بجلی کے اضافی بل کے خلاف احتجاج کر رہے ہیں اور خود کشی کی دھمکی دینے پر مجبور ہیں!

راج گڑھ ضلع کے نرسنگھ گڑھ اسمبلی سے بی جے پی کے رکن اسمبلی موہن شرما نے خودکشی کی دھمکی دی ہے۔ انہوں نے بجلی محکمہ کے ملازمین اور عہدیداروں پر غریبوں کو پریشان کرنے کا الزام لگایا ہے۔ ایم ایل اے موہن شرما نے ایک پروگرام سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بجلی بورڈ کے افسران اور ملازمین بجلی کے بل ادا نہ کرنے پر ہمارے علاقے کے گاؤں گاؤں جاتے ہیں، کسانوں کے گھروں کے گیٹ کھول دیتے ہیں اور ان کی موٹر سائیکلیں چھین لیتے ہیں۔

موہن شرما نے مزید کہا کہ بروا کھلم گاؤں سے بجلی محکمہ کے ملازمین نے ایک غریب مزدور کی موٹر سائیکل اور لوہے کا ہتھوڑا چھین لیا۔ دھمکی آمیز لہجے میں بی جے پی ایم ایل اے نے کہا کہ ’اگر میں نے قانون اپنے ہاتھ میں لیا تو دفعہ 353 (سرکاری ملازم کی فرائض کی انجام دہی میں رخنہ اندازی) عائد کر دی جائے گی! انہوں نے کہا کہ میں قانون ہاتھ میں نہیں لینا چاہتا، اہلکاروں سے جھگڑا ہوا تو دفعہ 353 لگا دی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ اب میرے پاس ایک ہی ہتھیار ہے، میں تادم مرگ بھوک ہڑتال کروں اور خود سوزی کرنے پر مجبور ہو جاؤں گا۔ انہوں نے اعلان کیا کہ وہ 5 تاریخ کو محکمہ بجلی کے ڈی ای آفس کے باہر دھرنے پر بیٹھیں گے۔

بی جے پی ایم ایل اے نے مزید کہا، ’’میں آپ کو پہلے ہی بتا چکا ہوں کہ اب میرا حتمی فیصلہ ہو چکا ہے، کیونکہ میں بہت دکھی ہوں۔ مجھے اپنی زندگی سے بھی لگاؤ ​​نہیں ہے۔ میری عمر ختم ہو گئی ہے، میں موت کو قبول کرتا ہوں، لیکن عوام پر بجلی بورڈ کے مظالم قبول نہیں۔‘‘

بی جے پی ایم ایل اے موہن شرما یہ باتیں راج گڑھ ضلع کے پیلو کھیڑی صنعتی علاقے میں نئی ​​صنعتی یونٹ میسرز زیلو پیک پرائیویٹ لمیٹڈ کمپنی کا سنگ بنیاد رکھے جانے کے وقت کہیں۔ اس پروگرام کے دوران راج گڑھ کے ڈی ایم ہرش شرما، ایس پی دھرم راج مینا اور دیگر افسران بھی موجود تھے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.