National

ووٹنگ کا ڈیٹا 11 دن بعد آنے پر کپل سبل کا الیکشن کمیشن سے سوال

65views

راجیہ سبھا کے رکن اور سپریم کورٹ کے مشہور وکیل کپل سبل نے 11 دن بعد الیکشن کا ڈیٹا جاری کرنے پر الیکشن کمیشن پر سوال اٹھائے ہیں۔ انہوں نے کہا ہے کہ 11 دن بعد ووٹ کا ڈیٹا کمیشن کی ویب سائٹ پر آرہا ہے۔ ایسے میں میرا سوال یہ ہے کہ ڈیٹا 11 دن بعد کیوں آیا؟ آج لوگ کسی ادارے پر اعتماد نہیں کرتے۔

کپل سبل نے کہا کہ ای وی ایم پر سپریم کورٹ کا فیصلہ آ چکا ہے۔ عدالت نے کہا ہے کہ لوگوں کو الیکشن کمیشن پر اعتماد کرنا چاہئے۔ پہلے مرحلے کی ووٹنگ کا بعد اس کا ڈیٹا 11 دن بعد آیا ہے۔ اس میں بتایا گیا ہے کہ کتنے فصید ووٹ ووٹ ڈالے گئے لیکن کتنے ووٹ ڈالے گئے یہ نہیں بتایا گیا ہے۔ اس کی کیا وجہ ہے؟ میں نہیں جانتا۔ ایڈووکیٹ کپل سبل نے مزید کہا ہے کہ ہم الیکشن کمیشن پر اعتماد کریں گے لیکن کمیشن کو پریس کانفرنس کے ذریعے یہ بتانا چاہئے کہ ڈیٹا جاری کرنے میں اسے 11 دن کیوں لگ گئے؟ شک پیدا ہونے پر لوگوں کا اعتماد بھی کم ہوتا ہے۔ ایسے میں جاننا ضروری ہے۔

واضح رہے کہ لوک سبھا انتخابات کے سات مرحلوں میں سے دو مرحلے ہو چکے ہیں۔ پہلے مرحلے کے لیے ووٹنگ 19 اپریل کو ہوئی تھی اور دوسرے مرحلے کے لیے 26 اپریل کو۔ تیسرے مرحلے کے لیے 7 مئی، چوتھے مرحلے کے لیے 13 مئی، پانچویں مرحلے کے لیے 20 مئی، چھٹے مرحلے کے لیے 25 مئی اور ساتویں مرحلے کے لیے یکم جون کو ووٹ ڈالے جائیں گے جبکہ نتیجہ 4 جون کو آئے گا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.