Jharkhand

جمشید پور آر پی ایف نے اسٹیشن پر چھوٹ گیا سامان مسافر کو لوٹایا

Tata Nagar Railway Station RPF Jamshedpur
150views

A railway passenger had left his trolley bag in the train at Tatanagar station. The RPF team traced the owner of the bag and handed it over to him safely.

جمشید پور: ٹاٹا نگر اسٹیشن پر ایک ریلوے مسافر اپنا ٹرالی بیگ ٹرین میں چھوڑ گیا تھا۔ آر پی ایف کی ٹیم نے بیگ کے مالک کا سراغ لگا کر اسے بحفاظت اس کے حوالے کر دیا۔ مسافر بھی اپنا بیگ ملنے پر خوش ہوا اور آر پی ایف سے اظہار تشکر کیا۔

موصولہ اطلاع کے مطابق ایک پورٹر نے ڈیوٹی پر موجود ایل سی ٹی کمار سنگیتا اور ایل سی ٹی نیہا کماری کو ٹرالی بیگ سونپ دیا۔ پورٹر نے بتایا کہ مذکورہ بیگ 18181 ٹاٹا تھاو ایکسپریس کے کوچ نمبر A-1 کے برتھ نمبر 22 کے پاس لاوارث پڑا تھا۔ دونوں خاتون کانسٹیبل بیگ کو آر پی ایف اسسٹنٹ بوتھ پر لے آئیں۔ کچھ دیر بعد مغربی بنگال کے شمالی 24 پرگنہ کے رہنے والے وشال مودی آر پی ایف پہنچے اور گمشدہ بیگ کی اطلاع دی۔ اس نے بتایا کہ وہ جسدیہ سے ٹاٹا نگر آیا تھا۔ جب ٹرین ٹاٹا نگر ریلوے اسٹیشن پر پہنچی تو وہ سو رہا تھا۔ اچانک بیدار ہونے کے بعد وہ جلدی میں ٹرین سے نیچے اترا اور اپنا ٹرالی بیگ ٹرین میں ہی بھول گیا۔ جس میں لینووو کا لیپ ٹاپ، استری، لیپ ٹاپ چارجر اور کپڑے تھے۔ مناسب شناخت اور تصدیق کے بعد برآمد شدہ نیلے رنگ کے ٹرالی بیگ کو آر پی ایف ٹیم نے وشال کے حوالے کر دیا۔ آر پی ایف کے مطابق بیگ میں تقریباً 57 ہزار روپے کا سامان تھا۔

اسٹیشن میں گرا ہوا موبائل فون مسافر کو واپس کر دیا گیا

Mobile phone dropped in station returned to passenger.

اے ایس آئی بلبیر پرساد، جو آر پی ایف کی فلائنگ ٹیم کا حصہ تھے، ٹاٹا نگر ریلوے میں خفیہ نگرانی کر رہے تھے۔ اس دوران اسے اسٹیشن کے مرکزی دروازے کے پاس ایک Jio موبائل پڑا ہوا ملا۔ آس پاس کے مسافروں کے بارے میں دریافت کرنے پر کسی نے کچھ نہیں بتایا۔ اس کے بعد وہ موبائل کو آر پی ایف چوکی پر لے آئے اور اسے محفوظ تحویل میں رکھا۔ کچھ دیر بعد ایک شخص وہاں پہنچا جس نے اپنا تعارف راجیش کمار سنگھ ساکن دمکا کے طور پر کروایا۔ اس نے بتایا کہ وہ وڈودرا سے 12905 شالیمار سپر فاسٹ ایکسپریس سے ٹاٹا نگر پہنچے تھے۔ اسے 18133 نرمدا ایکسپریس سے مزید سفر کرنا تھا۔ چونکہ ٹرین صبح تھی اس لیے وہ ٹاٹا نگر ریلوے اسٹیشن کے مین گیٹ کے پاس سو گیا۔ سوتے ہوئے اس کا موبائل گم ہو گیا۔ آر پی ایف ٹیم نے پوچھ گچھ کے بعد اسے فون واپس کر دیا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.