National

جامعہ ہمدرد نے ٹائمز ہائر ایجوکیشن ورلڈ یونیورسٹی رینکنگ 2024 میں ہندوستان بھر میں چھٹا مقام حاصل کیا

145views

نئی دہلی: یہ بڑے فخر کی بات ہے کہ جامعہ ہمدرد کو ٹائمز ہائر ایجوکیشن (THE) ورلڈ یونیورسٹی رینکنگ (WUR) 2024 میں 1904 عالمی یونیورسٹیوں میں 601 سے لیکر 800 اداروں کی فہرست میں جگہ ملی ہے۔ جامعہ ہمدرد ٹائمز ہائر ایجوکیشن کی درجہ بندی میں 91 ہندوستانی یونیورسٹیوں/اعلیٰ تعلیمی اداروں میں چھٹے نمبر پر ہے۔

ٹائمز ہائر ایجوکیشن کے ذریعہ درجہ بندی کی گئی ہندوستانی یونیورسٹیوں/اعلیٰ تعلیمی اداروں کی یونیورسٹی رینکنگ میں گذشتہ سال بھی ہمیں 601-800 کی رینکنگ ملی تھی۔ تاہم، 2023 جامعہ ہمدرد ہندوستان کی 75 یونیورسٹیوں/اعلیٰ تعلیمی اداروں میں سے 10 ویں نمبر پر تھی اس مناسبت سے جامعہ ہمدرد نے اس سال اپنے درجہ کو کافی بلند کیا ہے۔

جناب حماد احمد، چانسلر اور پروفیسر (ڈاکٹر) ایم افشار عالم، وائس چانسلر، جامعہ ہمدرد نے تمام فیکلٹی ممبران، رجسٹرار ڈاکٹر ایم اے سکندر؛ ڈائریکٹر IQAC- پروفیسر رئیس الدین؛ ڈپٹی ڈائریکٹر IQAC پروفیسر ایم شہر یار اور رینکنگ ٹیم کےممبران، دیگر اراکین طلباء اور طالبات کو اس عظیم کامیابی کے لئے مبارکباد دی۔

شیخ الجامعہ پروفیسر (ڈاکٹر) ایم افشار عالم نے جامعہ ہمدرد کے تمام اسٹیک ہولڈرز کا شکریہ ادا کیا کہ ان کی کوششوں اور مسلسل محنت کے لیے بہترین کارکردگی کا مظاہرہ ہی جامعہ ہمدرد کو اس مقام پروفیسر عالم نے ہمدرد نیشنل فاؤنڈیشن، انڈیا HECA/BEB کا تمام اقدامات میں جامعہ ہمدرد کی مسلسل حمایت کے لیے بھی شکریہ ادا کیا۔

اس سے قبل، جامعہ ہمدرد نے اعلیٰ معیار کا ایک اور سنگ میل حاصل کیا ہے جس کے تحت NAAC کی طرف سے ایکریڈیٹیشن کے اپنے چوتھے دور میں ’+A‘ گریڈ میں تسلیم کیا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.