Jharkhand

جھارکھنڈ میں ووٹر کارڈ کا کام شروع، فہرست میں لاکھوں ووٹروں کے نام شامل کیے جائیں گے

110views

رانچی۔ جھارکھنڈ میں، تمام طلباء جن کی عمریں 17 سے 18 سال کے درمیان ہیں، انہیں ووٹر لسٹ میں ممکنہ ووٹر کے طور پر اندراج کے لیے فارم 6 بھرنا ہوگا۔ فی الحال، 11ویں اور 12ویں جماعت میں پڑھنے والے تمام 9.40 لاکھ ممکنہ ووٹرز کی فہرست ای ودیا واہنی کے ذریعے تمام اضلاع کو بھیج دی گئی ہے۔ ریاست کے چیف الیکٹورل آفیسر کم سکریٹری سکول ایجوکیشن اینڈ لٹریسی ڈیپارٹمنٹ کے۔ روی کمار نے مشترکہ طور پر تمام ضلعی تعلیمی افسران، الیکشن رجسٹریشن افسران اور دیگر عہدیداروں کے ساتھ ایک ورچوئل میٹنگ کی۔ اس سلسلے میں، انہوں نے اس مہم میں دونوں افسران کے درمیان بہتر تال میل پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ اگر یہ ماڈل کامیاب ہوتا ہے تو آنے والے لوک سبھا اور اسمبلی انتخابات میں لاکھوں نئے ووٹر اپنا حق رائے دہی استعمال کریں گے۔

بھرپور مہم چلانے کی ہدایات:

چیف الیکٹورل آفیسر نے تمام عہدیداروں کو ہدایت دی کہ وہ اگلے تین دنوں تک ایک بھرپور مہم چلائیں اور ریاست کے متوقع رائے دہندگان سے پہلے فارم-6 جمع کرانے کی تمام رسمی کارروائیوں کو مکمل کریں۔ اس مہم میں طلباء کی دو کیٹیگریز کو شامل کیا گیا ہے۔ ایک وہ جو یکم جنوری 2024 کو 18 سال کی عمر مکمل کر رہا ہے جبکہ دوسرا یکم اکتوبر 2024 کو یا اس سے پہلے 18 سال کی عمر مکمل کر رہا ہے۔

‘کسی ووٹر کو اس کے حق رائے دہی سے محروم نہ کیا جائے’:

انہوں نے تمام عہدیداروں سے کہا کہ وہ اس مہم میں اپنی پوری کوشش کریں تاکہ ان نوجوان ووٹروں کی مدد سے ریاست کے دیگر رائے دہندوں میں بیداری کا مثبت ماحول پیدا ہو۔ اس کے علاوہ کسی بھی ووٹر کو اس کے حق رائے دہی سے محروم نہ کیا جائے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ فی الحال یہ مہم صرف جھارکھنڈ اکیڈمک کونسل سے منسلک اسکولوں کے طلباء کے لیے چلائی جارہی ہے۔ جلد ہی دیگر تعلیمی بورڈز بشمول CBSE اور ICSE کے طلباء کو بھی شامل کیا جانا ہے۔ اسپیشل ڈیوٹی آفیسر گیتا چوبے، ڈپٹی الیکشن آفیسر سنجے کمار سمیت کئی لوگوں نے میٹنگ میں حصہ لیا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.