Jharkhand

آنے والے تہواروں کے حوالے سے فائر ڈپارٹمنٹ الرٹ، 14 خصوصی فائر گاڑیاں منگوائی گئیں

Jharkhand Fire Dept
129views

رانچی: فائر ڈپارٹمنٹ درگا پوجا اور آنے والے تہواروں کے حوالے سے چوکس ہے۔ کسی بھی آفت سے نمٹنے کے لیے تمام تیاریاں مکمل کر لی گئی ہیں۔ اس کے تحت فائر ڈپارٹمنٹ نے راجستھان سے 14 خصوصی فائر گاڑیاں منگوائی ہیں۔ اس سلسلے میں فائر ڈپارٹمنٹ کے ڈی جی انل پلٹا نے بتایا کہ فی الحال 14 چھوٹی فائر گاڑیاں منگوائی گئی ہیں۔ باقی کے لیے ٹینڈر کا عمل جاری ہے۔ یہ فائر گاڑی تنگ گلیوں میں بھی جا سکتی ہے۔ ان گاڑیوں کی مدد سے کسی بھی ہنگامی صورتحال میں آگ پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

فائر اسٹاف کی چھٹیاں منسوخ کر دی گئیں

درگا پوجا کی وجہ سے فائر ڈپارٹمنٹ میں کام کرنے والے تمام اہلکاروں اور افسران کی چھٹیاں منسوخ کر دی گئی ہیں۔ فائر اسٹیشن کے تمام اہلکاروں کو 24 گھنٹے تیار رہنے کی ہدایت کی گئی ہے۔ فائر ڈپارٹمنٹ کے پاس کل 20 فائر انجن ہیں جن میں ایک ہائیڈرولک پلیٹ فارم فائر انجن، ایک فوم فائر انجن، رانچی میں فائر بریگیڈ کی 30 چھوٹی گاڑیاں شامل ہیں۔ یہ ہنگامی حالات میں استعمال ہوں گے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.