JharkhandRanchi

نئے سال میں صدر ہسپتال میں ERCP کا آغاز ہوگا

147views

رانچی: صدر اسپتال کی سپر اسپیشلٹی سروس میں ایک نئی کڑی شامل کی جارہی ہے۔ اس کے تحت نئے سال میں یہاں کے شعبہ معدے میں مریضوں کو Endoscopic Retrograde Cholangio Pancreatography (ERCP) کی سہولت ملنا شروع ہو جائے گی۔ ہسپتال کے حکام اور ڈاکٹروں کی ٹیم نے شعبہ کا جائیزہ لیا اور اس کے آغاز کے حوالے سے کئی ہدایات دیں۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ERCP ان مریضوں کے لیے ضروری ہے جن کو پتتاشی میں پتھری کا مسئلہ ہے۔ اس کے علاوہ بائل ڈکٹ اور جگر میں بھی مسائل ہوسکتے ہیں۔ اس طریقے سے پتھر آسانی سے نکالا جاتا ہے۔ رمز میں بھی مریضوں کو یہ سہولت نہیں ملتی۔ ERCP صرف شہر کے منتخب نجی ہسپتالوں میں کیا جاتا ہے۔ جس کے لیے مریضوں کو 40 ہزار روپے تک خرچ کرنا پڑتا ہے۔

ERCP کا استعمال نہ صرف پتتاشی کو ہٹانے کے لیے کیا جاتا ہے بلکہ عام نالی میں پھنسی ہوئی پتھری کو بھی نکالا جاتا ہے۔ اسی وقت، جب کسی بھی شخص کا لبلبہ یا بائل ڈکٹ سکڑ جاتا ہے یا بلاک ہو جاتا ہے، تو سٹینٹ لگانے کے لیے بھی ERCP کی ضرورت ہوتی ہے۔ بلیری اینڈوسکوپک اسفنکٹروٹومی – عام بائل ڈکٹ اور لبلبے کی نالی میں استعمال کیا جاتا ہے تاکہ لبلبہ، پت کے رس اور چھوٹے پتھروں کی مناسب نکاسی میں مدد ملے۔

رانچی ضلع کے سول سرجن ڈاکٹر پربھات کمار نے کہا کہ صدر اسپتال ریاست کا واحد اسپتال ہے جہاں سپر اسپیشلٹی سروس چلائی جاتی ہے۔ نئے سال میں ERCP متعارف ہونے سے پیٹ کے مسائل میں مبتلا مریضوں کو علاج کے لیے نجی اسپتالوں میں جانے سے نجات مل جائے گی۔ مریضوں کے پیسے بھی بچ جائیں گے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.