National

شراب پالیسی معاملے میں کیجریوال کو ای ڈی کا دوسرا سمن، 21 دسمبر کو بلایا گیا

113views

نئی دہلی: انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ نے دہلی کی شراب پالیسی سے متعلق منی لانڈرنگ کیس میں وزیر اعلی اروند کیجریوال کو 21 دسمبر کو طلب کیا ہے۔ ای ڈی نے انہیں پہلے 2 نومبر کو طلب کیا تھا لیکن انہوں نے نوٹس کو غیر قانونی قرار دیتے ہوئے اسے واپس لینے کا مطالبہ کیا۔ کیجریوال نے اسی دن مدھیہ پردیش اسمبلی انتخابات کے حوالے سے روڈ شو میں حصہ لیا تھا۔

پیر کو حکام نے بتایا کہ سی ایم کیجریوال کو دہلی ایکسائز ڈیوٹی پالیسی کیس میں پوچھ گچھ اور ان کا بیان ریکارڈ کرنے کے لیے طلب کیا جا رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ انہیں 21 دسمبر کو ای ڈی ہیڈکوارٹر میں طلب کیا گیا ہے۔

یہ پیشرفت ایسے وقت میں سامنے آئی ہے جب کچھ دن پہلے دہلی حکومت کے افسران نے کہا تھا کہ سی ایم کیجریوال 19 دسمبر سے تقریباً 10 دن کے لیے ’ویپشینا‘ کے لیے جا رہے ہیں۔

جب کیجریوال کو ای ڈی کی طرف سے پہلا سمن موصول ہوا تو پارٹی نے کہا تھا کہ ’’بی جے پی انڈیا اتحاد کے اہم رہنماؤں کو نشانہ بنا رہی ہے اور کیجریوال کو گرفتار کیا جا سکتا ہے۔‘‘

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.