National

دہلی: ’اسٹارٹ اپ مہاکمبھ‘ کی وجہ سے آج شدید ٹریفک جام کا امکان، ٹریفک ایڈوائزری جاری

95views

نئی دہلی: دہلی کے پرگتی میدان میں 18 مارچ سے ’اسٹارٹ اپ مہاکمبھ‘ جاری ہے، جس کا آج (20 مارچ) آخری دن ہے۔ صبح 10:30 بجے وزیر اعظم نریندر مودی اسٹارٹ اپ مہاکمبھ میں کاروباریوں اور سرمایہ کاروں سے خطاب کریں گے۔ اس تقریب میں بڑی تعداد میں لوگ شرکت کریں گے۔ اس کی وجہ سے دہلی پولیس نے ٹریفک ایڈوائزری جاری کی ہے۔

اسٹارٹ اپ مہاکمبھ کی وجہ سے 20 مارچ کو صبح 7 بجے سے رات 9 بجے تک پروگرام کے اختتام کے دوران بہت زیادہ بھیڑ دیکھنے کو ملے گی۔ اس کی وجہ سے بھارت منڈپم کے اطراف کی سڑکوں پر ٹریفک متاثر ہو سکتا ہے۔

دہلی کے متھرا روڈ اور بھیروں مارگ، سبرامنیم بھارتی مارگ پر کسی بھی گاڑی کو روکنے یا پارک کرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔ یہاں عوام کے لیے عام داخلے کی اجازت نہیں ہے۔ ان سڑکوں پر کھڑی گاڑیوں کو ہٹا دیا جائے گا اور ہٹائی گئی گاڑیوں کو بھیرو مندر، بھیرو مارگ کے سامنے ٹریفک پٹ میں کھڑا کیا جائے گا۔

ڈائیورژن پوائنٹ

تلک مارگ-بھگوان داس روڈ کراسنگ

اولڈ فورٹ روڈ-متھرا روڈ کراسنگ

شیرشاہ روڈ-متھرا روڈ کراسنگ

ڈاکٹر ذاکر حسین مارگ-سبرامنیم بھارتی مارگ کراسنگ

پنڈارا روڈ-سبرامنیم بھارتی مارگ کراسنگ

کیو پوائنٹ

راؤنڈ اباؤٹ مان سنگھ روڈ

جسونت سنگھ روڈ کا چکر

کے جی مارگ فیروز شاہ روڈ کراسنگ

گول چکر منڈی ہاؤس

ان راستوں سے گریز کریں۔

بھیرون مارگ

پرانہ قلعہ روڈ

شیرشاہ روڈ

متھرا روڈ ڈبلیو پوائنٹ سے متھرا روڈ تک

سی ہیکساگون، انڈیا گیٹ

پرگتی میدان ٹنل بند رہے گا

اس کے علاوہ دہلی ٹریفک پولیس نے رات کے وقت پرگتی میدان سرنگوں کو بند کرنے کے بارے میں مسافروں کو آگاہ کیا ہے۔ یہ شٹ ڈاؤن آئی ٹی پی او پروجیکٹ ڈویژن، پی ڈبلیو ڈی کے ذریعے کئے گئے مرمت اور دیکھ بھال کے کام کی وجہ سے ہے۔ 18 اپریل 2024 تک ہر روز آدھی رات سے صبح 6 بجے تک بند رہے گا۔ اس کے علاوہ یہ ٹنل 24 مارچ، 31 مارچ اور 7 اپریل 2024 کو پورے دن کے لیے بند رہے گی۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.