National

بمبئی ہائی کورٹ نے پاک فنکاروں پر پابندی لگانے سے انکار کیا

115views

کہا : حب الوطنی ملک کے لیے ہے، دوسروں سے دشمنی میں نہیں

ممبئی: ممبئی ہائی کورٹ نے منگل کے روز ایک درخواست مسترد کر دی جس میں ہندوستانی شہریوں، کمپنیوں اور انجمنوں پر پاکستانی اداکاروں، گلوکاروں، موسیقاروں، گیت کاروں اور تکنیکی ماہرین سمیت تمام فنکاروں کے ساتھ کام کرنے پر مکمل پابندی عائد کرنے کی درخواست کی گئی تھی۔ جسٹس سنیل بی شکرے اور جسٹس فردوش پی پونے والا کی ڈویژن بنچ نے کہا کہ یہ درخواست ثقافتی ہم آہنگی، اتحاد اور امن کو فروغ دینے کی طرف ایک پیچھے ہٹنے والا قدم ہے اور اس کا کوئی جواز نہیں ہے۔ ایک سینما فنکار کی اس درخواست میں وزارت اطلاعات و نشریات، وزارت خارجہ اور وزارت داخلہ کو پاکستانی فنکاروں کو ویزے دینے پر پابندی لگانے اور انہیں روکنے کے لیے مناسب نوٹیفکیشن جاری کرنے کی ہدایت کرنے کا مطالبہ کیا گیا تھا۔ ہائی کورٹ نے کہا کہ حب الوطنی ملک کے تئیں ہے، اس کا مطلب دوسروں سے دشمنی نہیں ہے۔

‘لائیو لاء’ کی ایک رپورٹ کے مطابق، درخواست گزار کے وکیل وبھاو کرشنا نے دلیل دی کہ پاکستانی فنکاروں کو ہندوستان میں کام کرنے کی اجازت دینے سے ہندوستانی فنکاروں کے ساتھ امتیازی سلوک ہوسکتا ہے کیونکہ پاکستانی فنکاروں کو ہندوستان میں جو سازگار ماحول ملتا ہے، ہندوستانی فنکار پاکستان میں نہیں پائے جاتے۔ انہوں نے دلیل دی کہ یہ پابندی پاکستانی فنکاروں کو ہندوستان میں تجارتی کام کرنے سے روکنے کے لیے ضروری ہے جس سے ممکنہ طور پر ہندوستانی فنکاروں کو مساوی مواقع سے محروم کیا جا سکتا ہے۔ تاہم، بمبئی ہائی کورٹ نے درخواست گزار کے موقف کو غلط سمجھا اور ممالک کے درمیان ثقافتی ہم آہنگی اور امن کی ضرورت پر زور دیا۔ عدالت نے اس بات پر زور دیا کہ حب الوطنی دشمنی کا باعث نہیں بننی چاہیے بلکہ اتحاد اور ثقافتی تبادلے کو فروغ دینا چاہیے۔

اس کے علاوہ ہائی کورٹ نے کہا کہ نجی تنظیموں کی تجاویز میں قانونی طاقت نہیں ہے اور عدالتی احکامات کے ذریعے ان پر عمل درآمد نہیں کیا جا سکتا۔ عدالت نے اس بات پر زور دیا کہ ایسی پابندیاں عائد کرنے سے آئین کے آرٹیکل 19(1)(A)، 19(1)(G) اور 21 کے تحت ضمانت دیے گئے بنیادی حقوق کی خلاف ورزی ہوگی۔

ہائی کورٹ نے یہ بھی کہا کہ اگر ایسی درخواستوں پر غور کیا گیا تو بین الاقوامی امن اور سلامتی کو فروغ دینے کے لیے حکومت ہند کی طرف سے اٹھائے گئے مثبت اقدامات کمزور پڑ جائیں گے۔ جس میں پاکستانی کرکٹ ٹیم کو بھارت میں منعقد ہونے والے ورلڈ کرکٹ کپ میں شرکت کی اجازت دینے جیسے فیصلے شامل ہیں۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.