National

چھتیس گڑھ اسمبلی انتخابات: پہلے مرحلے کے لیے 294 امیدوار، دوسرے مرحلے کا نوٹیفکیشن جاری

146views

رائے پور: چھتیس گڑھ میں اسمبلی انتخابات کے پہلے مرحلے کے لیے کل 294 امیدواروں نے پرچہ نامزدگی داخل کیا ہے۔ پہلے مرحلے میں پرچہ نامزدگی داخل کرنے کی کل آخری تاریخ گزر چکی ہے۔ دریں اثنا، چھتیس گڑھ میں دوسرے مرحلہ کے انتخابات کے لیے بھی نوٹیفکیشن جاری کیا گیا ہے۔

ریاستی الیکشن آفس سے موصولہ اطلاع کے مطابق کل 20 اسمبلی حلقوں کے لیے نامزدگی کے آخری دن 254 پرچہ نامزدگی داخل کیے گئے، اس طرح پہلے مرحلے میں ہونے والے انتخابات کے لیے کل 294 امیدواروں نے 455 پرچہ نامزدگی داخل کیے ہیں۔

گزشتہ روز راج نندگاؤں اسمبلی حلقہ میں 33، کوردھا میں 29، پنڈاریہ میں 20، بھانوپرتاپ پور میں 15، جگدل پور اور دنتے واڑہ میں 14-14، ڈونگر گڑھ اور انٹا گڑھ میں 12-12، خیرا گڑھ اور کونڈاگاؤں میں 11-11، بیجاپور اور کونٹا میں 10-10، چتر کوٹ میں 9، نارائن پور اور خوجی میں 8-8، کانکیر اور کیشکل میں 7-7، بستر اور موہلا-مان پور میں 6-6 کاغذات نامزدگی داخل کیے گئے۔

کاغذات نامزدگی کی جانچ آج ہوگی اور امیدوار 23 اکتوبر تک اپنے نام واپس لے سکیں گے۔ پہلے مرحلے میں 07 نومبر کو کل 20 اسمبلی حلقوں کے لیے ووٹنگ ہوگی۔

دوسرے مرحلے کے لیے نوٹیفکیشن جاری

چھتیس گڑھ میں اسمبلی انتخابات کے دوسرے مرحلے کے لیے گورنر وشو بھوشن ہری چندن کے ذریعہ آج نوٹیفکیشن جاری کرنے کے ساتھ ہی اس مرحلے کے لیے نامزدگی کی کارروائی شروع ہو گئی۔

ریاستی الیکشن افسر کے دفتر سے موصولہ اطلاع کے مطابق دوسرے مرحلے کے 70 اسمبلی حلقوں کے لیے نامزدگی کا عمل شروع ہو گیا ہے۔ اس مرحلے میں رائے پور، بلاس پور، درگ اور سرگوجا ڈویژن کے کل 70 اسمبلی حلقے شامل ہیں۔

اس مرحلے کے لیے امیدوار 30 اکتوبر تک اپنے کاغذات نامزدگی داخل کر سکتے ہیں۔ کاغذات نامزدگی کی جانچ 31 اکتوبر کو ہوگی اور امیدوار 2 نومبر تک اپنے نام واپس لے سکتے ہیں۔ دوسرے مرحلے کے لیے 17 نومبر کو ووٹ ڈالے جائیں گے۔ پہلے اور دوسرے مرحلے کے ووٹوں کی گنتی 03 دسمبر کو ہوگی۔

پہلے مرحلے میں کل 20 اسمبلی سیٹوں کے لیے نامزدگی کا عمل گزشتہ روز مکمل ہوچکا ہے۔الیکشن کمیشن ریاست کی کل 90 اسمبلی سیٹوں کے لیے دو مرحلوں میں ووٹنگ کرا رہا ہے۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.