Jharkhand

جمشید پور: وزیر صحت سمیت 107 افراد نے پوجا پنڈال میں خون کا عطیہ دیا

93views

جمشید پور: ضلع میں ڈینگی کے کیسز تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ سرکاری اور نجی ہسپتالوں کے ڈینگی وارڈز میں مریض زیر علاج ہیں۔ ایسے میں شہر کی سماجی تنظیم پرتیک سنگھرش فاؤنڈیشن نے ڈینگی متاثرین کی مدد کے لیے ہاتھ بڑھایا ہے۔ اس درگا اتسو میں ایک منفرد پہل کرتے ہوئے فاؤنڈیشن نے ہفتہ کو کڈما میں واقع اولڈ فارم ایریا درگا پوجا پنڈال میں خون عطیہ کیمپ کا انعقاد کیا۔ اس میں بلڈ بینک اور پوجا کمیٹی نے بھی تعاون کیا۔ اس کیمپ میں صرف چار گھنٹوں میں 107 یونٹ سے زائد خون جمع کیا گیا۔ کمیٹی کے ارکان، مقامی لوگوں اور بہت سے سماجی کارکنوں کے ساتھ، وزیر صحت بننا گپتا نے بھی کیمپ میں جوش و خروش سے حصہ لیا اور خون کا عطیہ دیا۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ درگا پوجا کے دوران زیادہ تر لوگ روزے کی وجہ سے خون کا عطیہ دینے کے لیے آگے نہیں آتے ہیں۔ لیکن اس وقت ڈینگی کی وباء پھیلی ہوئی ہے۔ اس وجہ سے لوگوں کو پلیٹ لیٹس کی بہت ضرورت ہوتی ہے۔ ایسے میں اس ضرورت کو پورا کرنے کے لیے اس کیمپ کا انعقاد کیا گیا۔

پرتیک سنگھرش فاؤنڈیشن کے ڈائریکٹر اریجیت سرکار نے کہا کہ یہ پہلا موقع ہے کہ مہا سپتمی کے موقع پر پوجا پنڈال میں خون عطیہ کیمپ کا انعقاد کیا گیا ہے۔ اس کا اہتمام انویشہ اور بی ایس ایس آر یونین کے اشتراک سے کیا گیا ہے۔ انہوں نے بتایا کہ کیمپ کے انعقاد کے لیے کئی پوجا کمیٹیوں سے درخواست کی گئی تھی لیکن ان سب نے تعاون کرنے سے انکار کر دیا تھا، لیکن صرف کدما اولڈ فارم ایریا درگا پوجا کمیٹی نے انسانی خدمت کو اولین ترجیح دیتے ہوئے اتفاق کیا۔ فاؤنڈیشن نے اس کیمپ کو کرن مائی جینتی تہوار کے لیے وقف کیا ہے۔ اس کے ساتھ پرتیک سنگھرش فاؤنڈیشن کی جانب سے 20 ضرورت مندوں کو نئے کپڑے بھی فراہم کیے گئے اور یوگا سمراٹ انشو سرکار کی جانب سے 10 ضرورت مندوں کو نئی ٹی شرٹس بھی فراہم کی گئیں۔ اس دوران میڈیکل ٹیم اور تقریب میں شامل تمام ممبران کے لیے مہا سپتمی پر مہا پرساد کا بھی اہتمام کیا گیا تھا۔

Follow us on Google News
Jadeed Bharat
www.jadeedbharat.com – The site publishes reliable news from around the world to the public, the website presents timely news on politics, views, commentary, campus, business, sports, entertainment, technology and world news.