جديد بهارت

Jadeed Bharat

No. 1 Urdu Daily Newspaper of Jharkhand

E Paper

ePaper

حکومت کی بے پناہ کوشش سے ترقی میں رفتار آئی وزیر اعلیٰ کی محنت سے ترقی کی شرح میں جھارکھنڈ دوسرے نمبر پر:گلوا

18 Jul 2017

جدید بھارت نیو زسروسرانچی، 14 جولائی:بھاجپا  کےریاستی صدر  و ممبر پارلیمنٹ لکشمن گلوا نے کہا ہے کہ رگھوور داس کی قیادت میں صرف وعدے ہی نہیں کئے بلکہ اسے تیزی سے زمین پر اتارنے کا بھی کوشش کی ہے اور اسی کا نتیجہ ہے کہ ریاست نے ترقی کی شرح میں پورے ملک میں دوسرا مقام حاصل کیا.انہوں نے کہا کہ رگھوور حکومت ایک فیصلہ کن حکومت ہے ۔ جس نے عوامی مفادات والے فیصلوں کو شدت سے نافذ کرانے کا ایمانداری کے ساتھ کوشش کی ہے. آج اسی کا نتیجہ ہے کہ اس مالی سال میں اعلان 142 منصوبوں میں سے اب تک 114 مکمل کر لئے گئے ہیں۔ یہ ایک قابل ستائش کامیابی ہے. انہوں نے وزیر اعلیٰ کو ہمت اور جوش و خروش کے ساتھ گاؤں، غریب، کسان، استحصال، محروم کے لئے کام کرتے رہنےکی دعائیں دیں۔ ریاستی نائب صدر سمیر اوراؤں نے کہا کہ رگھوور حکومت خواتین بجٹ، ایس ٹی۔ ایس سی بجٹ الگ سے پیش کرنے کا فیصلہ لیکر کر استحصال، محروم سماج کی منصوبوں کو تیزی سے مکمل کرنے کا عزم کا اظہار کیا ہے اور اسی کا نتیجہ ہے کہ آج مالی سال مکمل  ہوتے۔ ہوتے 90-95 فیصد تک کی رقم خرچ ہو رہی ہے. یقینی طور پر ان کوششوں کا ہی نتیجہ ہے کہ جھارکھنڈ کی ترقی کی شرح میں اضافہ ہوا ہے اور ریاست دوسرے مقام پر پہنچ گیا ہے.ریاستی نائب صدر پروفیسر آدتیہ ساہو نے کہا کہ ریاستی حکومت نے  ہمہ جہت ترقی کا جو روڈ میپ تیار کیا ہے، تیزی سے قابل اطلاق ہو رہا ہے. وزیرعلیٰ دہائیوں سے زیر التوا کئی ضروری منصوبوں کو جلد مکمل کرنے کی کوشش کی ہے جس سے ترقی کی رفتار تیز ہوئی ہے.ریاستی نائب صدر پردیپ ورما نے کہا کہ وزیر اعلی رگھوور داس نے حکومت کی باگ ڈور سنبھالتے ہی اپنی پوری طاقت کو ریاست کے عوام کی خدمت میں لگا دیا ہے. وہ مسلسل انتھک محنت کرتے ہیں اور اسی کا نتیجہ ہے کہ آج ریاست کے تمام علاقوں میں ریکارڈ کامیابیاں حاصل ہو رہی ہے. از آف ڈوانگ بزنس میں اہم کامیابی حاصل کر ریاست نے لیبر اصلاحات میں تاریخی کامیابی حاصل کی. جنرل سکریٹری دیپک پرکاش نے کہا کہ وزیر اعلی نے بجٹ نظام، ٹیکس نظام سمیت منصوبوں کی تعمیر اور اس کے نفاذ کے عمل میں بنیادی اصلاح جاری کئے ہیں جس کا نتیجہ ہے کہ آج ترقی کی شرح میں جھارکھنڈ نے کئی ترقی یافتہ ریاستوں کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہے۔وزیر اعلی رگھوور داس کو ریاست کی ترقی کی شرح کی رفتار کو تیز کرنے کے لئے مبارکباد دینے والوں میں پارٹی کے ریاستی نائب صدر و سماجی بہبود بورڈ کے چیئرمین اوشا پانڈے، سکریٹری منیشور ساہو، سبودھ کمار سنگھ گڈو، ترجمان دین دیال برنوال، پرتل شاہدیو، پروین پربھاکر، میڈیا انچارج شوپوجن پاٹھک، معاون میڈیا انچارج سنجے جیسوال، مورچہ صدر سونا خان، آرتی سنگھ، امت کمار، جيوتریشور سنگھ، رام کمار پاہن، نیرج پاسوان، امرديپ یادو سمیت دیگر شامل ہیں.


ریاستی خواتین کمیشن کی ٹیم شائستہ کی سسرال پہنچی شائستہ کی خود کشی مشکوک، جانچ کرائی جائےگی:کلیانی شرن کا اعلان

18 Jul 2017

جدید بھارت نیو زسروسرانچی،14؍جولائی:ریاستی خواتین کمیشن کی چیئرپرسن کلیانی شرن اور رکن  رکمنی نے جمعہ کو شائستہ خود کشی کیس میں  گھر کا معائنہ کیا.متوفی شائستہ کے سسرال والوں سے بات کی۔خواتین کمیشن کی ٹیم مہلوکہ کے ڈورنڈا تھانہ علاقہ کے رحمت کالونی واقع گھر پہنچی. اس کے کمرے اور خاندان کے دوسرے ارکان کے کمروں کا معائنہ کیا. چیئرپرسن کلیانی شرن کی مانے تو معاملہ مشکوک ہے. شادی کے دو سال بعد بھی شائستہ کاشوہر کے پاس نہیں جانا سوالوں کے گھیرے میں ہے. وہیں خاندان کے دوسرے رکن جہاں نیچے کے کمرے میں رہتے ہیں، وہیں شوہر کے بغیر رہنے والی شائستہ کا  بیڈ روم اوپر کے تلے میں دیور کے بیڈ روم کے پاس میں ہونا بھی کئی سوال کھڑا کرتا ہے. اگرچہ ٹیم کے ارکان نے کہا کہ پورا معاملہ پوسٹ مارٹم رپورٹ کے بعد ہی واضح ہو پائے گا۔ٹیم نے کہا ہے کہ پوسٹ مارٹم رپورٹ آنے کے بعد سارے نکات پر جانچ کی جائےگی۔ غور طلب ہے کہ بدھ کی رات شائستہ کی لاش اس کے  بیڈ روم میں پھانسی سےلٹکتی ملی تھی. وہیں اطلاع کے بعد آئے شائستہ کے والد کی موت بھی لاش دیکھنے کے بعد ہارٹ اٹیک سے ہو گئی۔بیٹی کی موت کی خبر سن کر جمعرات کو مونگیر سے رانچی پہنچے شائستہ کے والد حشمت علی نے جیسے ہی بیٹی کی لاش دیکھی، ان کی بھی ہارٹ اٹیک سے موت ہو گئی۔2015 میں ہوئی تھی شادیمونگیر کی شائستہ کی شادی دسمبر 2015 میں ڈورنڈا کے آفتاب احمد سے ہوئی تھی. آفتاب دبئی میں مارکیٹنگ کاکام کرتا ہے. شائستہ رانچی میں دیور، ساس اور سسر کے ساتھ رہتی تھی. بتایا گیا ہے کہ بدھ کی شام میں ساس اور دیور درزی کے یہاں کپڑے سلنے کے لیے دینے گئے تھے، اسی وقت شائستہ نے پہلے سسر کو دودھ دیا. پھر اس کے موبائل پر کسی کا فون آیا اور وہ بات کرتے ہوئے فرسٹ فلور واقع اپنے بیڈ روم میں گئی. پھر واپس نہیں آئی. گھر کے لوگ لوٹے تو انہوں نے اس کے کمرے میں پھانسی سے لٹکتے دیکھا۔ 15 لاکھ روپے کیلئے قتل کا الزاماطلاع پر پہنچی پولیس نے رات میں ہی شائستہ کے میکے کو اس کی اطلاع دی. والد حشمت علی اپنے بیٹے اور داماد کے ساتھ جمعرات کی شام چار بجے رانچی پہنچے. ڈونرڈا تھانہ میں داماد آفتاب، سسر احمد حسین، ساس شاہینہ اور دیور  کے خلاف جہیز کیلئےبیٹی کا قتل کا کیس درج کرایا. الزام لگایا کہ شادی کے فوراً بعد سے بیٹی کو جہیز کے لئے تشدد کا نشانہ بنایا جا رہا تھا. شائستہ کے والد نے کہا کہ حال ہی میں بیٹی نے فون کیا تھا کہ سسرال والے 32 لاکھ روپے میں رانچی میں فلیٹ خریدنا چاہتے ہیں. اس کے لئے 15 لاکھ روپے کا مطالبہ کیا ہے. والد نے الزام لگایا کہ اسی 15 لاکھ روپے کے لئے ان کی بیٹی کا سسرال والوں نے قتل کیا ہے۔سسرال والوں سے ہوئی بک جھکڈورنڈا تھانہ میں کیس درج کرنے کے بعد والد حشمت علی بیٹی کی سسرال گئے جہاں سسرال والوں سے ان کا تنازعہ ہوا. پھر جیسے ہی بیٹی کی لاش دیکھا، انہیں ہارٹ اٹیک آ گیا. فوراًبیٹا، داماد انہیں لے کر راج ہاسپٹل گئے جہاں ڈاکٹروں نے انہیں مردہ قرار دے دیا۔


ہائی ٹیک ہوا ریمس ،جدید آلات سے لیس کئی سینٹروں کا افتتاح ریمس کئی معاملات میں نجی ہسپتالوں سے آگے:وزیر صحت

18 Jul 2017

جدید بھارت نیو زسروسرانچی،14؍جولائی:جھارکھنڈ کی لائف لائن کہا جانے والاریمس ہسپتال اب ہر معاملے میں ہائی ٹیک ہو گیا ہے. سیمپل جانچ سے لے کر آپریشن تھیٹر تک کو جرمن ٹیکنالوجی سے تیار کیا گیا ہے جس کا افتتاح جمعہ کو وزیر صحت نے کیا۔جھارکھنڈ کا سب سے بڑا سرکاری اسپتال ریمس کئی معاملات میں نجی ہسپتالوں سے آگے نکل چکا ہے. وزیر صحت رام چندر چدرونشی نے جمعہ کو ریمس کے کئی جدید سینٹروں کا افتتاح کیا. جس میں ریمس سیمپل کلیکشن سینٹر، نيوروسرجری کے دو ماڈولر اوٹی، ای این ٹی کے دوماڈولر اوٹی، ہیمو فیلیا ڈے کیئر سینٹر، مریضوں کے لواحقین کے لئے شیلٹر اور او پی ڈی کے لئے پیسج کا افتتاح کیا گیا۔ ریمس ہسپتال کی جدید کاری سے وزیر صحت رام چندر چدرونشی پر جوش نظر آ رہے ہیں. انہوں نے کہا کہ اس سے لوگوں کو سہولت ملے گی اور ان کے وقت کی بچت ہو گی. وہیں محکمہ کے پرنسپل سکریٹری سدھیر ترپاٹھی جدید آلات کے انتظامات کو لے کر بھی چوکنا نظر آئے.انہوں نے کہا کہ اس کا  مینٹننس ریمس کیلئے ایک چیلنج ہو گا۔مریضوں کو ریمس میں اب سیمپل جانچ کرنے کے لئے لوگوں کو لمبی قطار نہیں لگانی ہوگی نہ ہی مختلف تحقیقات کے لئے پریشان ہو نا پڑیگا۔ اے سی ہال میں ساری سروس ملنے سے مریض کافی خوش ہیں. مریضوں کے مطابق ریمس میں بدبو کی جگہ خوشبودار ماحول تو مل ہی رہی ہے، ساتھ ہی نجی پیتھالوجی کی طرح سہولیات بھی مل رہی  ہے، جس سے ان کا اعتماد  ریمس کے تئیںاور بھی مضبوط ہوا ہے.


مین روڈ میں جھڑپ کے بعد کشیدگی

11 Apr 2017

رانچی: مین روڈ پر واقع  اقرا مسجد کے پاس بجرنگ دل کے ایک جلوس میں شامل نوجوانوں کے ذریعہ اشتعال انگیز نعرہ لگا ئے جانےکے درمیان جھڑپ کی اطلاع ہے.  دو پہر تقر یبا ً ڈیڑھ بجے ہو ئی اس جھڑپ کے بعد مین روڈ میں بھاری پولس فورس کی تعیناتی کر دی گئی ہے. جھڑپ کی اطلاع کے بعد مین روڈ کی دکانیں بند ہو گئی ہیں. ڈیلی مارکیٹ اور روسپا ٹاور بھی بند ہو گیا ہے. پپولس فورس کے ذریعہ بھیڑ ہٹانے کی کو شش دوران لا ٹھی چا رج کئے جانے اور آنسو گیس کے گو لے دا غے جانے کی بھی خبر ہے۔ ڈی آئی جی پو لس نے بھیڑ سے بات کی اور امن برقرار رکھنے کی اپیل کی. مین روڈ کے اقرامسجد علاقے میں کشیدگی قا ئم ہے۔

. وہیں كڈرو علاقے میں بھی پولس کے استعمال کی خبر ہے. شہر کے بہت سے دوسرے علاقوں سے بھی دکانیں بند ہونے کی اطلاع ہے.ڈورنڈہ علا قے میں دوکانیں بند ہو گئی ہیں۔ وہیں یہ خبر بھی ملی ہے کہ سجاتا چوک سے مین روڈ کی جانب جانے والی سڑک کوآمد ورفت کے لئے کھول دیا گیا ہے، کچھ دیر پہلے انتظامیہ نے احتیاط برتتے ہوئے اس راستے کو بند کر دیا تھا. انتظامیہ مکمل طور پر الرٹ ہے. رانچی کے كیپٹول ہل ہوٹل کے قریب گاڑیوں میں توڑ پھوڑ کی گئی ہے. حالات کشیدہ، لیکن کنٹرول میں ہے. انتظامیہ نے افواہوں پر توجہ نہ دینے کی اپیل کی ہے. اگرچہ کشیدگی کی خبر پورے شہر میں پھیل چکی ہے، لیکن کہیں سے بھی کسی ناخوشگوار واقعہ کی خبر نہیں ہے. کلب روڈ کا علاقہ مکمل طور پرسکون ہے. کئی اسکولوں نے والدین کو میسج کر اپنے بچوں کو اسکول لے جانے کی اطلاع دی ہے.